- Support یا خدمات پشتیبانی: تولیدکننده متعهد میگردد در مدت قرارداد به نحو مقتضی کاربر را برای استفاده از نرمافزار سازهنگار راهنمایی نماید و تعهدی نسبت به عدم آگاهی کاربر از ضوابط و دانش مهندسی ندارد.
پس از پایان یکسال مدت قرارداد لازم است کاربر برای دریافت خدمات پشتیبانی، قرارداد خود را تمدید نماید.
- Upgrade یا خدمات بهروزرسانی: تولیدکننده متعهد است کلیه فایلهای بهروزرسانی نسخ جدید نرمافزار سازهنگار را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار دهد. پس از پایان یکسال مدت قرارداد لازم است کاربر برای دریافت خدمات بهروزرسانی، قرارداد خود را تمدید نماید.
- Maintenance یا اصلاح: تولیدکننده نهایت تلاش خود را برای تحویل یک نرمافزار بدون ایراد بکار میبندد اما عدم وجود ایراد را تضمین نمینماید. تولیدکننده متعهد است به محض مشخص شدن هر نوع ایراد بر اساس اولویت نسبت به رفع آن اقدام نماید و آنرا برای کاربر بهروزرسانی نماید. پس از پایان یکسال مدت قرارداد لازم است کاربر برای دریافت خدمات اصلاح ، قرارداد خود را تمدید نماید.
سفارش و دریافت خدمات SUM
لطفا جهت مشاهده وضعیت سرویس SUM ابتدا لاگین نمایید
مدیریت : admin [at] rayansazeh.com پشتیبانی : support [at] rayansazeh.com
نام:
Email:
متن پیام:
کد امنیتی:
درحال بررسی
Copyright 1999-2024, RayanSazeh Software Engineering Co. All rights reserved.
تمامی کالاها و خدمات این وب سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.